hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > سامانه های ارائه خدمات غیر حضوری مخابرات برای رفاه حال مشتریان راه اندازی شده است 

 مدیر مخابرات منطقه گلستان

سامانه های ارائه خدمات غیر حضوری مخابرات برای رفاه حال مشتریان راه اندازی شده است 

 مدیر مخابرات منطقه گلستان ، سامانه های ارائه خدمات غیر حضوری مخابرات را برای رفاه حال مشتریان دانست .

غلامعلی شهمرادی با تاکید بر استفاده از  سامانه های ارائه خدمات غیر حضوری توسط مشتریان ، آنرا راهی برای دریافت آسان و سریع خدمات دانست و رفاه حال مشتریان را هدف از راه اندازی این سامانه ها عنوان کرد .

وی فعالیت سامانه ۲۰۰۰ را به جهت پرداخت غیرحضوری قبوض خواند و پرداخت شماره گیری آسان با تلفن ثابت و تلفن همراه  ، پرداخت آسان بدون نیاز به شناسه قبض و پرداخت  ، ارسال کد پیگیری به تلفن همراه ثبت شده در سامانه مخابرات  و وصل آنی تلفن بدون مراجعه به مخابرات را از مزایای استفاده از این سامانه دانست.

مدیر مخابرات منطقه گلستان همچنین استفاده ازکد دستوری #۲۰۲۰*   را از روشهایی دانست که مشتریان می توانند به آسانی و با استفاده از تلفن همراه از خدمات متنوع مخابراتی همچون پرداخت آنی قبض دوره و به روز، دریافت شناسه قبض و شناسه پرداخت ، ثبت و حذف تلفن همراه برای ارسال قبض ، خرید ترافیک واستعلام مانده ترافیک اینترتت بهره مند شوند.

دکتر غلامعلی شهمرادی در پایان ، تماس با شماره ۲۰۱۱۷ را نیز بعنوان شماره اعلام خرابی تلفن ثابت معرفی و از مردم  خواست با تماس با شماره ۲۰۱۱۷ مخابرات را از خرابی تلفن خود آگاه تا در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی و برقراری مجدد ارتباط اقدام شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد